Zdeněk Opluštil

Jako odborník technické podpory pro zemědělskou techniku k nám Zdeněk přestoupil od konkurence v začátcích firmy. Právě začátky popisuje jako hektické. „Většina původních dealerů tehdy prodávala nové stroje bez odpovídajícího servisu, ten byl pouze u nás, v Hustopečích. Naši mechanici tak křižovali celou republiku tam a zpět, navíc bez adekvátní technické podpory. Pamatuji lidi, kteří byli - jak se říká - fachmani, uměli si všechno opravit. Ale obecně chyběl celkový koncept autorizovaných servisů. Původní vlastník se toto rozhodl změnit a postupem času se revitalizovaná prodejní síť postavila na vlastní nohy, včetně servisních středisek,“ vzpomíná kolega Opluštil. Přestože je již v penzi, současní kolegové občas uvítají radu, nebo i jen tak běžný pozdrav.  

Seznamte se se Zdeňkem!

Ve své branži se zaměřil hlavně na traktory a v rámci skupiny postupně pomáhal utvářet a rozvíjet desítky servisních středisek. Jako vedoucí technické podpory Zdeněk patřil do oddělení A-tech, které poskytuje služby našim servisům, prodejcům a dealerům v ČR i SK, vyřizuje garance, školí servisní mechaniky a poskytuje jim technickou podporu, spolupracuje na předváděcích akcích. Je také prostředníkem mezi zákazníky, dealery a technickým oddělením výrobce v oblasti zpracování a předávání technických informací i nastavování nadstandardních funkcí strojů, jakou je například telematika.

Co Zdeňka bavilo na jeho práci?

„Jednoznačné technická část mé práce a pak všechno kolem toho. Obvykle to začínalo oznámením technického problému, rozsáhlejší věci jsme pak řešili s výrobcem. Někdy to vyústilo v plošná opatření v podobě svolávacích akcí a následnou informovanost do celé servisní sítě. Bavil mě kontakt s odborníky, pokročilá diagnostika strojů, rád jsem sledoval (a budu sledovat) trendy výrobců. AGROTEC posouvá své služby, ukazuje nové směry a trendy,“ popisuje Zdeněk, který měl vždy zájem o inovace. V rámci firemního projektu Inovátor navrhl systém využití QR kódů pro servisní účely. Šlo o pomoc především mechanikům při okamžitém řešení složitých závad v terénu, u zákazníka. 

Co Zdeňka baví ještě?

  • Drobné úpravy vlastního domu, práce v dílně, kutilství
  • Držet krok s dobou – internet, elektronika, jak toho využít…
  • Přemýšlet, co by se dalo udělat jinak a lépe


Bavilo by vás to s námi taky?

Podívejte se, kdo nám právě teď v týmu chybí.


Volné pracovní pozice