Nestíháte otevírací dobu servisu? Využijte KEY BOX

Nestíháte otevírací dobu servisu? Využijte KEY BOX

Samoobslužná schránka, díky které je možné předat auto před i po servisu zcela bezkontaktně, sloužé nově zákazníkům servisu osobních aut Škoda a Kia v Modřicích. Box budou klienti a pracovníci servisu využívat nejen k předávání autoklíčů, ale i menších náhradních dílů. V případě, že se KEY BOX osvědčí, je možné zvýšit jeho kapacitu.

KEY BOX se ovládá pomocí dotykového displeje a veškerá data do něj vložená se ukládají do aplikace, kterou má pod správou vedení pobočky. „Z těchto dat bude pak možné vycházet pro další optimalizaci služby, budeme tím schopni lépe reagovat na měnící se trendy trhu. Je to pilotní testovací projekt. V případě osvědčení počítáme s jeho umístěním do celé servisní sítě skupiny AGROTEC Group,“ upřesnil ředitel divize osobních aut Martin Pavlíček.

Díky boxu bude možné lépe plánovat čas servisních techniků i práci mechaniků. „Když bude auto přistaveno ještě před pracovní dobou pobočky, může servisní poradce vozidlo přijmout hned po příchodu do práce. Bude tak zajištěna práce pro mechaniky, kteří přijdou do práce na sedmou hodinu, a uvolní se tím i ruce servisním poradcům. Odpadnou tak špičky během dne, kdy na pobočce stojí řada klientů. Platba je možná kartou přímo u KEY BOXu nebo bankovním převodem,“ vysvětluje novinku vedoucí servisů Radim Klaška. „Budou tak spokojeni jak pracovníci, tak i zákazníci,“ dodal.

Kompletní informace včetně návodu, jak KEY BOX ovládat, najdete na tomto webu.

Rychlý kontakt
V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat:

E-mail: info@agrotec.cz
Tel.: +420 519 402 111

Nebo nám můžete poslat zprávu pomocí formuláře: